www.shirok-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Широківський район >> Приймальня
Прийом громадян у 2009 році (звіт)
Версія для друку Написати листа
Широківською райдержадміністрацією протягом 2009 року здійснювалися заходи щодо виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Протягом минулого року посадовими особами Широківської райдержадміністрації, згідно із затвердженими графіками, проводився особистий прийом громадян та розглядалися письмові звернення. За 2009 рік райдержадміністрацією проведено 6 „прямих телефонних ліній”, здійснено 55 особистих виїзних прийомів громадян на територіях сільських та селищних рад району, проведено 9 перевірок роботи із зверненнями громадян в сільських та селищних радах, установах, організаціях району.
За звітний період питання роботи із зверненнями громадян двічі розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації, за результатами розгляду були прийняті відповідні розпорядження.
У 2009 році систематично проводився аналіз звернень громадян з метою виявлення причин, що їх породжують, та для визначення найбільш проблемних питань району.
Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, графіки проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення прямих телефонних ліній, протягом 2009 року періодично друкувалась у місцевій газеті „Вісник”.
Протягом 2009 року до райдержадміністрації надійшло та зареєстровано 295 звернень, що на 29 звернень менше, ніж у 2008 році. Це свідчить про те, що громадяни району відчувають підтримку з боку місцевих органів влади та здатність позитивно вирішувати їх проблеми.
Протягом 2009 року значна кількість звернень надійшла від найменш захищеної категорії населення: від пенсіонерів – 41,7 % від загальної кількості звернень, від дітей війни – 9,8 %, від учасників війни – 4,7 %, від багатодітних сімей – 3,4 %.
В своїх зверненнях громадяни найчастіше піднімали питання: аграрної політики і земельних відносин – 35,5 % від загальної кількості питань, комунального господарства – 25,9 %, соціального захисту – 11,4 %, питань, питання транспорту і зв’язку – 6,2 %, охорони здоров’я – 3,7 %. У 2009 році на розгляд з органів державної влади України вищого рівня надійшло 34 звернення.
Усі звернення громадян, що надійшли та зареєстровані в райдержадміністрації, були належним чином розглянуті та задоволені в межах повноважень райдержадміністрації.
Протягом 2009 року робота Широківської райдержадміністрації була спрямована на забезпечення та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, а також підвищення ефективності роботи райдержадміністрації із зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства України.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор